Intel a achizitionat compania Havok, responsabila pentru middleware-ul omonim destinat redarii efectelor de simulare a legilor fizicii in jocuri. Anuntul a fost facut de catre reprezentantii Intel, care au declarat ca Havok Inc. devine astfel o subsidiara a companiei.
Renee J. James, presedintele Software and Solutions Group, a declarat ca „ Havoc este lider necontestat in ceea ce priveste productia de tehnologie care simuleaza fizica pentru jocuri si continut digital si astfel vom deveni un element cheie in planurile Intel in ceea ce priveste crearea de media digitala”.
Suita modulara de unelte software creata de Havok este utilizata de producatorii de jocuri pentru crearea jocurilor video cu un grad ridicat de realism pentru toate platformele, precum si pentru crearea filmelor de animatie. Tehnologia Havok este utilizata in mai mult de 150 de jocuri de renume mondial, printre care BioShock, Stranglehold, Halo 2, Half-Life 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, MotorStorm si Harry Potter and the Order of the Phoenix. In plus, produsele Havok au fost utilizate pentru crearea unor efecte speciale din filmele Poseidon, The Matrix, Troy, Kingdom of Heaven si Charlie and the Chocolate Factory.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu