Un studiu realizat in randul firmelor mici si medii din Statele Unite releva ca managerii acestora considera ca motorul de cautare pe baza de cuvinte-cheie al Google are o eficienta de 58%, in timp ce rata Yahoo! este de numai 32%. Potrivit studiului bianual realizat de compania de cercetare Outsell, firmele mici prefera Google, pentru eficienta superioara fata de Yahoo! In ceea ce priveste cautarea si promovarea prin reclama, 58% din firmele chestionate considera Google eficient, in timp ce 32% prefera Yahoo! Diferenta nu este semnificativa atunci cand vine vorba de firmele mari - Google este creditat cu 63%, Yahoo! - cu 62% din voturi. Outsell a chestionat peste 1.000 de companii de publicitate.
"Exista mari diferente intre modul in care firmele mici si medii aloca bugetele de publicitate, fata de obiceiurile marilor companii. Si modul de evaluare a eficientei campaniilor este diferit" - comenteaza Leigh Watson Healy, analist-sef in cadrul Outsell.
Astfel, firmele mici aloca de aproape doua ori mai mult, din bugete, printului, comparativ cu firmele medii care, insa, crediteaza revistele de specialitate si evenimentele btl ca fiind mult mai eficiente - in comparatie cu firmele mici.
Volumul bugetelor investite de firmele mici in publicitate online si cuvinte sponsorizate este mai mult decat dublu, comparativ cu firmele medii si mari. Ca si oportunitate pentru publicitari, firmele medii au cea mai mare rata de crestere a bugetelor de publicitate online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu